Huszonegyedik századi köntösbe öltöztetik William Shakespeare egyik leghíresebb darabját, a Rómeó és Júliát, amelyet a Twitter és a YouTube felhasználói költenek át.
A Such Tweet Sorrow elnevezésű irodalmi kaland a Royal Shakespeare Company és a mobilkészülékekre szórakoztató tartalmakat készítő Mudlark közös vállalkozása. A szervezők már kortárs keretek közé helyezték a történet főbb vonalait, a karaktereket azonban a véletlenre bízva a Twitter közösségi portálra érkező bejegyzések alapján formálják majd. A tagokat megragadta a kezdeményezés, a www.suchtweetsorrow.com címre már érkeznek is a rövid üzenetek.
Az internetes Rómeó és Júlia hetek múlva mutatkozik be, a karakterek nemcsak egymással, hanem a "közönség" tagjaival is kapcsolatban lesznek. A szereplők maguk írják twitteres bejegyzéseiket, amelyeket forgatókönyvszerű cselekményvonal és napló határoz meg számukra. Ezek pontos információkkal szolgálnak a részvevőknek arról, hogy épp hol tart a romantikus eposz.