HTML

Irásművek

Friss topikok

Linkblog

2010.04.06. 09:35 Onlineprint

Badár Sándor: Auto-retro, élő könyvfelvétel

Badár Sándor, aki filmszerepei mellett könyvek szerzőjeként is sikerekre tör a Jappán, az Ámerika és a Közép-Európai Kalandok megírásával most élő könyvfelvételen mutatja be munkáját.
Hihetetlenül vicces kalandjai már nagy sikert arattak könyv formában is, az élő könyvfelvételre Auto-retro - Avagy minden mozog! címmel április 7-én kerül sor 19 órától az IBS színpadán. "Egy másfél perces szerep ugyanolyan kemény meló, mint háromnegyed óra egy filmben. Mindkét esetben egyformán jót kell nyújtani, ez a legfontosabb. Egy rövid jelenetben is úgy kell odatennem magam, mintha én lennék a főszereplő, hiszen abban a másfél percben én vagyok. Ez itt a lényeg, a többi engem már abszolút nem érdekel" - vallja Badár, aki a könyvfelvételt is komoly munkának tekinti.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://irasmuvek.blog.hu/api/trackback/id/tr871898079

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása